de tweede stapjes richting Zambia - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Laia Reedijk - WaarBenJij.nu de tweede stapjes richting Zambia - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Laia Reedijk - WaarBenJij.nu

de tweede stapjes richting Zambia

Blijf op de hoogte en volg Laia

01 November 2013 | Nederland, Haarlem

Hoi, ben ik weer!
Ik ben inmiddels uit de rollercoaster van emoties gestapt en sta weer enigszins met beide benen op de grond. (Althans voor even)

Inmiddels is iedereen geïnformeerd over mijn vertrek op 6 januari (ja, echt!!! over 2 maanden!)
Privé, maar ook op werk, zowel de "quatrianen" als de klanten.
Geweldige reacties!

Het is grappig om te zien hoe dit alles werkt in je hoofd (of in ieder geval in mijn hoofd):
Eerst volle kracht vooruit, blij, spannend en vol energie en dan ineens vertraag je en begin je hier en daar even stil te staan; "wat laat ik achter?", "wie ga ik missen?"........ Dat is ook best veel.

Maar, ik heb me voorgenomen om wekelijks een korte update te schrijven en hopelijk krijg ik van jullie allemaal zo af en toe ook een update. Zo ben ik toch nog een beetje bij jullie :) in ieder geval emotioneel.


  • 31 December 2013 - 12:04

    Jose Duin:

    Hoi Laia,

    wat een verhalen zeg. Naar dat je zo reageerde op de malaria pillen, maar gelukkig zijn de bijwerkingen nu weer over. Ik wens je een prachtig 2014 toe en hoop dat je jouw plannen zult kunnen realiseren. Ook veel geluk voor de mensen om je heen gewenst!

    groetjes,

    Jose Duin

    overigens..... de fase rapporten zijn er nu dan toch :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laia

Actief sinds 23 Okt. 2013
Verslag gelezen: 784
Totaal aantal bezoekers 113031

Voorgaande reizen:

26 Oktober 2013 - 01 Januari 2014

Voorbereidingen Zambia

Landen bezocht: