waar begin je dan.... - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Laia Reedijk - WaarBenJij.nu waar begin je dan.... - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Laia Reedijk - WaarBenJij.nu

waar begin je dan....

Door: Laia

Blijf op de hoogte en volg Laia

26 Oktober 2013 | Nederland, Haarlem

En dan hoor je dus dat je gaat.... naar Zambia, voor een jaar........

Dan heerst er dus eerst vreugde, wat zich uit op de meest vreemde momenten door hard op gelach, heel druk praten (nog drukker dan normaal), nog meer herhaling; "Ja echt!!, Cool he, Ja, echt heeeel cool" enneh "ik ga gewoon, ja echt, cool he" en een smile van oor tot oor.

En dan ineens.... Stress!!!!
Want weet je wat er allemaal nog moet gebeuren; mijn huis verhuren (en dus ook verhuizen en nog inpakken), de belastingdienst bellen (of beter schrijven), KPN benaderen voor het opschorten van mijn telefoonabonnement (zou dat kunnen?), naar de notaris voor een stempel op mijn diploma's (kent iemand een notaris?), een medische keuring, naar de tandarts, trainingen volgen, Visa regelen, ohh ja en die belastingman...... ehhh of had ik die al genoemd.... AARRGGHHHH!

Maar gister stond er zomaar ineens een BOL.com mannetje voor de deur met de Lonely Planet van Zambia. De rust is wedergekeerd, ik weet waar ik moet beginnen: in bed, met een kop koffie en de Lonely planet!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laia

Actief sinds 23 Okt. 2013
Verslag gelezen: 725
Totaal aantal bezoekers 113022

Voorgaande reizen:

26 Oktober 2013 - 01 Januari 2014

Voorbereidingen Zambia

Landen bezocht: